THL: Koronarokotteen ensimmäisen annoksen on saanut nyt 47,8 prosenttia suomalaisista
Koronarokotukset
Koronarokotteen ensimmäisen annoksen on saanut nyt 47,8 prosenttia suomalaisista eli reilut 2,65 miljoonaa ihmistä, kertoo Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL). Toisen rokoteannoksen on saanut 11,3 prosenttia eli noin 624 000 suomalaista.
Ensimmäisiä rokoteannoksia on näin annettu 29 497 lisää eiliseen verrattuna. Toisen annoksen saaneita suomalaisia on puolestaan nyt 16 410 enemmän kuin eilen.