THL: Ensimmäisen koronarokoteannoksen on Suomessa saanut lähes neljä miljoonaa ihmistä
Koronarokotukset
Suomessa koronarokotteen ensimmäisen annoksen on saanut 3,99 miljoonaa ihmistä eli 71,8 prosenttia väestöstä, kertoo Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL).
Toisen annoksen on saanut 2,76 miljoonaa ihmistä eli 49,7 prosenttia väestöstä.
Annettujen rokoteannosten määrä on lisääntynyt kaikkiaan eilisestä noin tuhannella.
Rokotetietojen kertymisessä THL:n rekisteriin voi olla suurta viikonpäivästä johtuvaa vaihtelua.