Lidl laajensi valikoimaansa
Lidl on laajentanut valikoimaansa 500 uudella tuotteella. Lidlin tiedotteen mukaan kattavampi valikoima vastaa asiakkaiden toiveeseen saada kaikki tarvittava yhdestä ostopaikasta.
Lidlin vakiovalikoima ylittää nyt 3 000 tuotteen rajapyykin. Sen lisäksi Lidlillä on edelleen viikoittain vaihtuvia erätuotteita sekä maateemaviikot.
Suurin osa uusista tuotteista on Lidlin omien merkkien tuotteita, jotka kattavat noin 75 prosenttia valikoimasta.
Lidl sanoo lisänneensä tuotteita erityisesti paistopisteelle sekä hedelmä- ja vihannesosastolle. Paistopisteen valikoima on tiedotteen mukaan kasvanut 40 tuotteesta yli 50 tuotteeseen.
Lidlin hedelmä- ja vihannesosastolle on otettu pysyvään valikoimaan aiemmin vain erätuotteina myytyjä suosikkeja. Koko osaston tuotevalikoima on nyt noin 180 tuotetta, tiedotteessa kerrotaan.
Valikoiman kasvu tarkoittaa myös kattavammin kotimaisia tuotteita. Kotimaisuus korostuu Lidlin mukaan erityisesti uusissa tuoretuotteissa, kuten tuorekalassa, lihajalosteissa, maitotuotteissa ja valmisruoissa, mutta myös paistopisteellä.