Keva uudisti verkkosivunsa – kehitystyössä myös joukko asiakkaita
Suomen suurin työeläkevakuuttaja Keva on uudistanut verkkosivunsa entistä helppokäyttöisemmiksi.
Uusi sivusto otettiin käyttöön tänään maanantaina ja se on laitettu kokonaan uusiksi työnantajan verkkopalvelua myöten.
Kantavana ajatuksena on Kevan mukaan ollut vasiakaslähtöisyys, ja sivuston kehittämisessä olikin mukana myös Kevan asiakkaista koottu asiakasraati.
– Otimme asiakkaat mukaan sivuston kehittämiseen jo konseptointivaiheessa, ja lisäksi keräsimme matkan varrella asiakasraadilta palautetta sivuston koeversiosta.
– Myös nyt julkaistusta sivustosta kootaan palautetta, jonka perusteella kehitämme sivustoa edelleen, sanoo verkkopalveluasiantuntija Mari Saarela Kevan tiedotteessa
Sivustouudistuksen jälkeen tiedonhaku on helpompaa ja sivuja pystyy lukemaan vaivattomasti erikokoisilla päätelaitteilla.
– Asiakasta johdatetaan sivustolla eteenpäin hänen tilanteensa mukaan, jotta hän löytää tarvitsemansa tiedot.
– Palvelupolut lisäävät sivuston helppokäyttöisyyttä, mikä on tullut esille sivuston kokeiluversiosta saadusta palautteesta, kertoo puolestaan asiakkuustoiminnan kehittämispäällikkö Tero Manninen.
Uusiksi on mennyt myös sivuston ulkoasu, joka on nyt Kevan uuden brändi-ilmeen mukainen.