Kauppalehti: Kesko ei halpuuta – tuo kauppoihin Tuottajille kiitos -maidon
Kesko
Kesko tuo ensi kuussa kauppoihin Tuottajille kiitos –maidon, jolle se odottaa suurta menestystä, kertoo Kauppalehti .
Keskon yhteiskuntavastuusta ja viestinnästä vastaava johtaja Lauri Peltola uskoo, että kampanjamaitoa myydään jopa kymmenen miljoonaa litraa.
Maidontuottajille siitä kertyisi noin 200 000 euron lisätili.
Kesko käynnisti viime joulun alla Tuottajalle kiitos –kampanjan, jossa lanseeratut tuotteet maksavat aavistuksen verran perustuotteita enemmän.
Lisäksi Kesko laittaa pottiin oman osuutensa. Erotus tuloutetaan suoraan tuottajille.
Joulukinkkukampanjasta Kesko tuloutti tuottajille 100 000 euroa.
Maaliskuun loppuun mennessä keskusliike on tulouttanut muista tuotteista 50 000 euroa.