Maahantulon rajoituksia jatketaan 18. maaliskuuta asti
Rajoitukset
Hallitus on päättänyt, että maahantulon rajoituksia jatketaan 18. maaliskuuta saakka. Syynä on se, että koronapandemia jatkuu edelleen eikä riittäviä toimia sisärajavalvonnan korvaamiseksi ole vielä käytettävissä.
Suomi rajoittaa tällä hetkellä maahantuloa kaikista muista Schengen-maista paitsi Islannista.
Ulkorajaliikenteessä maahantulon rajoitukset on poistettu Vatikaanista Suomeen saapuvassa liikenteessä sekä Suomen ja Australian, Etelä-Korean, Singaporen, Thaimaan ja Uuden-Seelannin välisessä liikenteessä näiden maiden asukkaiden osalta.