Stubb ja Valtonen matkustavat Yhdysvaltoihin
Politiikka
Presidentti Alexander Stubb matkustaa Yhdysvaltoihin, kertoo presidentin kanslia. Stubb osallistuu Bilderberg-ryhmän tapaamiseen Washingtonissa 9.–12. huhtikuuta.
Myös ulkoministeri Elina Valtonen (kok.) matkustaa Washingtoniin ja osallistuu viikonloppuna Bilderberg-tapaamiseen.
Ulkoministeriön mukaan Valtosella on myös useita korkean tason tapaamisia. Lisäksi hän osallistuu vienninedistämistapahtumaan Suomen suurlähetystössä.
Stubb puolestaan osallistuu ensi maanantaina Brookings-instituutin järjestämään keskustelutilaisuuteen.