Sodat, itsekkyys ja puhelinmyyjät – nämä asiat suomalaisia ärsyttävät
Kotimaa
Ympäristön turmeleminen, sodat, itsekkyys ja puhelinmyyjät ovat asioita, jotka ärsyttävät suomalaisia kaikkein eniten. Heti perässä seuraavat hintojen nousu, huijaaminen ja tyhmyys.
Nämä asiat olivat listan kärjessä, kun viestintätoimisto Tekir tutkitutti, mikä suomalaisia ärsyttää. Tutkimusyhtiö Verianin toteuttamaan kyselyyn vastasi touko–kesäkuussa hieman yli tuhat ihmistä.
Ärsyttävistä asioista huolimatta valtaosa suomalaisista piti itseään kuitenkin onnellisena. Peräti 89 prosenttia suomalaisista kertoi olevansa onnellinen jatkuvasti, usein tai ainakin silloin tällöin.