Toimistoille paluu näkyy ostossuunnitelmissa
Talous
Toimistoille palaaminen näkyy suomalaisten ostossuunnitelmissa, selviää hintavertailupalvelu Hintaoppaan keräämistä tiedoista.
Sosiaalisen kanssakäymisen vilkastuminen näkyy kiinnostuksena ostaa ulkonäköön liittyviä tuotteita. Esimerkiksi hiustenmuotoilutuotteet kiinnostavat nyt 158 prosenttia ja hajuvedet 73 prosenttia enemmän kuin viime vuoden syyskuussa.
Selvää nousua näkyy myös kiinnostuksessa ostaa kelloja, läppärilaukkuja sekä miesten kävelykenkiä. Myös matkailuun liittyvistä tuotteista on haettu tietoa ahkerasti. Samaan aikaan kiinnostus varustella kotitoimistoja hiipuu.
Hintaoppaan tuorein tilasto sisältää kuluttajien ostokiinnostuksen elokuun 29. päivän ja syyskuun 27. päivän välillä verrattuna vastaavaan aikaan viime vuonna.